Αυτό αποκάλυψε ο Υφυπουργός Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης, Παντελής Καψής, «ακόμη κι αν χρειαστεί αυτό να...
μην πραγματοποιηθεί από το Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ στην
Αγία Παρασκευή» -στην περίπτωση που δεν αποχωρήσουν οι εργαζόμενοι από
το κτίριο της Αγίας Παρασκευής- όπως χαρακτηριστικά τόνισε, απαντώντας
σε δημοσιογραφική ερώτηση στο «mega σαββατοκύριακο».
tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου