Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Παντ. Καψής: «Στα επόμενα 24ωρα θα εκπέμψει η νέα ΕΡΤ»

Αυτό αποκάλυψε ο Υφυπουργός Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης, Παντελής Καψής, «ακόμη κι αν χρειαστεί αυτό να...
μην πραγματοποιηθεί από το Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ στην Αγία Παρασκευή» -στην περίπτωση που δεν αποχωρήσουν οι εργαζόμενοι από το κτίριο της Αγίας Παρασκευής- όπως χαρακτηριστικά τόνισε, απαντώντας σε δημοσιογραφική ερώτηση στο «mega σαββατοκύριακο».



tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου