Εντυπωσιασμένος απο την Πτήση με τα Α-7 ο Αρχηγός των Ενόπλων Δυνάμεων, αλλά δεν είπε κουβέντα για την στόχοποίηση και την ''κατάρριψη'' που
του έκαναν οι Χειριστές των ΧΩΚ από τα 31χλμ παρακαλώ...
Video απο την Πτήση με τα Α-7 και η συνέντευξη του Α/ΓΕΕΘΑ με τον Α/ΓΕΑ μετά τη Πτήση ενδιαφέροντα αυτά που ειπώθηκαν!
tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου