Παναττική στάση εργασίας από τις 12:00 μέχρι τη λήξη του ωραρίου
προκήρυξε για τη Δευτέρα η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ,
αντιδρώντας...
στα κυβερνητικά σχέδια για την κινητικότητα και τη διαθεσιμότητα. Παράλληλα,
η ΑΔΕΔΥ διοργανώνει συλλαλητήριο τη Δευτέρα στις 12:30 στην πλατεία
Καραϊσκάκη και πορεία προς το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Στη
σχετική ανακοίνωσή της αναφέρει ότι «ήδη δρομολογήθηκε η μετακίνηση
4.000 εργαζόμενων της Δημοτικής Αστυνομίας και ετοιμάζεται ακόμη
μεγαλύτερη παρέμβαση για διαθεσιμότητες και απολύσεις σε οργανισμούς της
Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τα νοσοκομεία, την εκπαίδευση, τα υπουργεία και
άλλες δημόσιες υπηρεσίες».
«Αμέσως 12.500 υπάλληλοι τίθενται σε
κινητικότητα, ο χρόνος διαθεσιμότητας μειώνεται και μετά οι υπάλληλοι
μπορεί να απολυθούν. Οι 15.000 απολύσεις προωθούνται να πραγματοποιηθούν
μέχρι το 2014. Με νομοθετική ρύθμιση, που προωθείται, καταργείται ακόμη
και η προστασία των ασφαλιστικών μέτρων, προκειμένου να διευκολυνθούν
και να διευρυνθούν οι απολύσεις», συνεχίζειΚαι καταλήγει: «Σε
μια χώρα που η ανεργία έχει φθάσει στο 30% και των νέων στο 60%, τα
δημόσια κοινωνικά αγαθά σταδιακά καταργούνται, προωθούνται νέα μέτρα για
μεγαλύτερη ανεργία, μεγαλύτερη εξαθλίωση της ελληνικής κοινωνίας!!!».
tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου