Έκτακτο διοικητικό συμβούλιο συγκαλεί για αύριο στις 6 το απόγευμα η ΚΕΔΕ, για τις εξελίξεις...
Σε
δηλώσεις του στο ΑΜΠΕ ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Κ. Ασκούνης καταλογίζει
«πρωτοφανή προχειρότητα» στους κυβερνητικούς χειρισμούς και σημειώνει
«ότι δεν υπάρχει ένα ολοκληρωμένο και επεξεργασμένο σχέδιο για τον
εξορθολογισμό της Δημόσιας Διοίκησης».
«Δεν είναι δυνατόν το 2013 οι κυβερνώντες να κινούνται στη λογική πονάει δόντι, πέφτει κεφάλι», σχολίασε χαρακτηριστικά.
tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου