Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

To Royal Princess, το νεώτερο κρουαζιερόπλοιο, υποδέχτηκε ο ΟΛΠ

Στον καπετάνιο του κρουαζιερόπλοιου “Royal Princess” καπτ. Tony Draper και τους αξιωματικούς του, ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του...
ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης και οι συνεργάτες του, παρέδωσαν το θυρεό του λιμανιού και βιβλία ως δώρα, με αφορμή την πρώτη άφιξη του νεότευκτου πλοίου της Carnival στον Πειραιά.

tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου