Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Ποιοι ιδιοκτήτες αυθαιρέτων γλιτώνουν ακόμα και το μισό πρόστιμο

Οι ιδιοκτήτες αυθαίρετων ακινήτων που χτίστηκαν πριν το 2003 μπορούν εάν κάνουν εργασίες να...
γλιτώσουν ακόμη και το μισό πρόστιμο για τη νομιμοποίησή του ακινήτου.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Ελευθεροτυπίας» για πιστοποιημένες εργασίες είτε οικολογικής αναβάθμισης, είτε στατικές οι ιδιοκτήτες μπορούν να έχουν ως και 50% έκπτωση. Η έκπτωση θα αφορά όλους τους ιδιοκτήτες ακινήτων που μπήκαν στη ρύθμιση για τα αυθαίρετα με βάση το νέο νόμο και το ακίνητό τους χτίστηκε πριν το 2003.
Οι δαπάνες θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά από τον μηχανικό για να διαμορφώνεται ανάλογα και το ύψος του προστίμου και ο συμψηφισμός θα γίνεται με την κατάθεση των τιμολογίων για τις δαπάνες.
Το χρονικό περιθώριο κατάθεσης των δικαιολογητικών για τις εργασίες είναι έως τον Φεβρουάριο του 2005.
tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου