Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: Η επιστολή του συνταξιούχου που αυτοκτόνησε εξαίτιας της κατοχικής κυβέρνησης

Η γενοκτονία των Ελλήνων απο ανθέλληνες πολιτικούς συνεχίζεται. Διαβάστε την επιστολή που άφησε....

πίσω του ο 77χρονος φαρμακοποιός:

tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου