Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Απορία αναγνώστη: Είναι οι ένστολοι ειδική κατηγορία εργαζομένων;

Αυτή είναι η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου. Αν μιλήσετε με ένστολο θα σας πει οτι σίγουρα είναι. Οποιοσδήποτε άλλος θα πει οτι δεν....
θέλει να πληρώνει χαράτσια για καραβανάδες.
Τι λένε τα πραγματικά γεγονότα; Ας δούμε τι λένε οι ίδιοι.
Στρατιωτικός: Υπάρχουν πολλές διαφορές απο τον μέσο δημόσιο υπάλληλο. Να αναφέρω μερικές:
1. Δουλεύω απο τα 18 όταν οι άλλοι γλεντάν τα φοιτητικά τους χρόνια ανέμελοι.
2. Επι 30 χρόνια μένω στην κάθε άκρη της Ελλάδας απο Έβρο μέχρι Κρήτη μετακινούμενος κάθε 3 χρόνια.
3. Είμαι επι 24ωρου βάσης ανακλήσιμος που σημαίνει μονίμως σε ετοιμότητα με κατάργηση οποιασδήποτε έννοιας 8ώρου.
4. Εκτελώ 4 υπηρεσίες το μήνα, 1680 μέρες ή 4,5 χρόνια απο τη ζωή μου χωρίς να πληρώνομαι.
5. Οι απολαβές μου είναι το 25% μιας καθαρίστριας του ΟΠΑΠ.
6. Η ζωή μου είναι κάθε μέρα σε κίνδυνο.
7. Η οικογένεια μου πρέπει να με ακολουθεί συνέχεια όπου και αν πάω.
8. Ο φαντάρος επι 12 μήνες λέει οτι εκεί που τελειώνει η λογική ξεκινάει ο στρατός. Εγώ κινούμαι μια ζωή σε αυτό το περιβάλλον.
9. Εκτός των υπηρεσιών χάνω άλλα 9 χρόνια σε ασκήσεις, βολές, έκτακτα μέτρα, εκλογές κλπ.
10. Φέρω εφόρου ζωής το βάρος μιας στολής.
Απλός πολίτης: Δεν με νοιάζουν οι διαφορές, να σου πω τα δικά μου προβλήματα;
1. Δεν δουλεύω απο τα 18, ούτε καν απο τα 28 μου, δεν υπάρχουν δουλειές.
2. Μένω μια ζωή στο χωριό ψάχνοντας μεροκάματο να μεγαλώσω τα παιδιά μου.
3. Δεν έχω 8ωρο, μόνο άγχος.
4. Δουλεύω 12ωρο ανασφάλιστος για 800 ευρώ. Σύνταξη; Τι είναι αυτό;
5. Δεν θα έχω μισθό τα μισά χρόνια της ζωής μου.
6. Τα λεφτά μου τελειώνουν στις πρώτες 10 μέρες του μήνα και πέρα απ' αυτό πρέπει να πληρώνω χαράτσια για τους καραβανάδες.
7. Με τόση εγκληματικότητα και η δική μου ζωή είναι κάθε μέρα σε κίνδυνο.
8. Ξέρεις τι τρέλα έχει ο ιδιωτικός τομέας;
9. Χαράτσια, εφορία και δάνεια μου τρώνε τη ζωή.
10. Φέρω εφόρου ζωής το βάρος της ανασφάλειας.
Η αλήθεια είναι μερικές φορές μια πολύπλοκη έννοια...
Αναγνώστης
tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου